Kaikki on suhteellista. Joku viisas on kait noin sanonut.
Kun tänään  on ollut siedettävä ilma (ikkunasta katsoen), vaikkakin turkasen pimeää ja minulla nyt jo puolitoista jalkaa + kepit käytettävissä, niin olen lenkkeillyt moneen otteeseen tänään.
Tietsikan äärestä olkkarin perälle ja takaisin, siitä tulee ainakin jo kymmenen metriä suuntaansa. ;)
Oikeasti olen kirjoittanut tänään puhtaaksi esseen jonka palautus olisi 9.1, uskomatonta. Saas nyt nähdä miten tuonne lukupiiriin sitten pääsee, eivät taida hyväksyä jos porukka tulis tuohon mun olkkarin pöydän ääreen.
Aiheesta tykkäsin Oppiminen ja koulutus, oli vähän jarruteltava, ettei ois tullu liian pitkää.

Ruokaakin kokkailin, sekin tuntuu mukavalle kun ei ole mitään kiirettä saa ihan rauhassa tehdä. Ainut mikä haittaa niin en osaa istualtaan tehdä mitään ja yhdellä jalalla ei kauaa seistä.
Keittoperunoiden kuorijan piti tulla apuun, itse ehdotti, mutta jotenkin hän ei sitten vaan tullutkaan oli tullut muuta puuhaa kait. Saan minä nen potut kuorittua itsekkin ei sillä. Hiukan vaan risoo katteettomat lupaukset.
2188927.jpg