Viimeaikoina on jaettu erilaisia tunnustuksia monissa blogeissa. Väkisinkin jää miettimään, onko olemassa oikeaa blogiystävyyttä, yhteisöllisyyttä, samanhenkisyyttä jne. Onko sitä?
Olen tänään juuri asiasta ollut puhumassa, ja väitän, että on. Kirjoittaessani jotain postausta, usein mietin jotain tiettyä tuttua ihmistä, jonka blogia itsekkin mielelläni luen.
Mikä sitten yhdistää? Harrastukset, samat arvomaailmat, samanhenkisyys ylipäätään..? Mielestäni aivan samat asiat kuin tuolla live elämässäkin.
Jokaisen koneen takana on toinen ihminen joka niitä näppäimiä painelee. Hänestä voi tulla juuri se ystävä joko läheisempi tai hiukan vieraampi, mutta on siellä kuitenkin.
Susa, antoi minulle tunnustuksen, että olen hänelle blogiystävä. Olen siitä hyvin otettu ja mielissäni.
826319.jpg
Lämpimät kiitoksen Susa. Olet usein mielessäni kun kirjoittelen kuulumisia Heinolasta ;)
Nyt sitten siihen hankalampaan kohtaan, tässä postauksessa. Pitäisi osata päättää kuka on minulle se paras blogiystävä. Aina on ollut vaikeuksia nimetä ketään ylitse muiden, mutta koska jutun idea on että yksi nimetään, kait se on osattava päättää.
Pohdintaa....... minulla on tiivis lähipiiri joiden kesken tunnen ystävyyttä ja yhteenkuuluvaisuutta. Suosikki blogeja on paljon. Tämä on kauhean vaikeaaaaaaaaaa.
Päätös on tehty. Haluan ojentaa tämän tälläkertaa Taavalle. Ilman sen kummempia perusteluja. Tunnen vain, että hän on blogiystäväni. Ketään toista unohtamatta ja väheksymättä.