No ei todellakaan.
Ihastuin haarukkapitsimalliin ja ohje oli lehdessä joka on ilmestynyt keväällä.
Näin mallin Hopeaseitti blogissa. No päätin sitten ottaa yhteyttä kyseisen lehden toimitukseen ja kauniisti tiedustella josko mahdollisesti olisi kyseinen lehti jostakin saatavissa.
Olihan se. vastaus tuli  "Postitanko lehden sinulle  sille tulee hinnaksi 13.90€ (muistaakseni ). Lehti maksaa 8€ ja postiennakkomaksu 5.90€"
Kiitos ei, ihan noin paljoa en sentään ole valmis maksamaan. Onneksi on muitakin ohjeita , kyllä ne jostakin eteen tulee.

No, sitten toinen juttu. maanantaina pistin postiin kirjeen, ja luvattiin että "Juu juu ilman muuta kyllä se on perillä jo huomenna".  No, ei ollut ei vielä tänäänkään. taisi muuttua kirje paketiksi tai sitten on tapahtunut jotakin muuta. Kyllä minä osoitteen siihen laitoin ja postimerkit liimasi postin täti.
Tietenkin minä sitten olen kirjoittanut osoitteen jotenkin väärin,  ei sekään ole pois suljettu asia.

Mitäs muuta murisemista mulla nyt olikaan, niin tuo parveke ei siinäkään ole tapahtunut vieläkään mitään muuta kuin katon maalasivat ennen juhannusta. Ihan hyvin olisin voinut yrttejäni siellä kasvattaa, nostaa vaan siksi aikaa pois, kun jotain oikeasti tehdään. No nyt on sitten kesälomat joten.....

Mutta näin minä tänään kauniin erikoisen perhosen. Suuren upean Ritariperhosen, kyllä se oli kaunis.
Joten murinat pois ja nukkumaan. :)