Kiitokset Leenalle pokaalista ja haasteesta. Katsotaan nyt saanko tämän tehtyä. Linkittäminen ei ainakaan tunnu onnistuvan juuri nyt.

Pitäisi siis kertoa kahdeksan totuutta itsestään.

1. Ulkoilen paljon, varmaan asuisinkin ulkona jos se olisi mahdollista(ainakin kesällä)
2. olen vielä työelämässä reilun puolisen vuotta.
3. Siinä vaiheessa kun käsillätekemisestä tuli täyspäiväistä työtä, vapaa-ajalla ei juuri tule käsitöitä tehtyä.
4. Olen itsellinen yksineläjä
5. olen oppimassa sanomaan ei, ;)
6. tämän nyt kaikki jo varmaan tietääkin, mutta olen itsepäinen ja määrätietoinen oinas joka ei osaa antaa periksi, mutta osaa luovia.
7. en todellakaan ole systemaattinen, eikä minulla tavarat pysy paikoillaan
8. nautin elämästä, innostun helposti ja haluan oppia vielä paljon uutta.

Tämän pokaalin ojennan jokaiselle joka tänne blogiin eksyy. Olen aina ollut kenkkumainen näissä enkä osaa valita kelle laittaisin.