Istuinpa ulkona penkillä virkkaamassa, tuli siihen naapuri juttusille.
"Mitäs sä teet?" "Onkos tuo kutomista?"
"Ei, minä virkkaan." 
" Mikäs siitä tulee?"
Nostin työtä ja näytin.
"Ai , sä teet uimarenkaansuojusta" tuli iloinen vastaus.
" Ei nyt sentään, tästä tulee pontzo."
"Joo mä oon kuullu, en mä tykkää pitää semmosia, ne kiristää."
" Niinkö, no ei kaikki tietenkään tykkää samoista asioista, eikä tarvitsekkaan. Pidät varmaan mieluummin sitten huivia?"
" Ei, ne kutittaa, minä pidän kaulaliinaa vaan."

Tässä tuo "uimarenkaansuojus" paksukkoa mohairia, nimestä ei tietoa. Löytyi jämälankakorista.
Aivan ihannan paksu, mutta karhea.
120676.jpg

Muokkkasin sitä pilalle mennyttä KittenMohair pontzoakin hieman

120675.jpg

Tuli siitä hieman parempi, enkä enää sitä muuksi muuta.
Nii että sellasta tällä kertaa.